Графична идентичност
Мисия на Нов български университет
МИСИЯТА НА НБУ е да бъде свободен, независим и динамичен университет:
- ориентиран към своите студенти като изгражда цялостни, независими, предприемчиви, и социално отговорни личности, чрез споделено лидерство между студенти и преподаватели;
- иновативен и предприемчив в развитието на университетското образование, научните изследвания и творчеството чрез общо класическо, интердисциплинарно и специализирано обучение, и научни изследвания и творческа дейност в отворени международни мрежи;
- развиващ университетската общност като разпознава, уважава и насърчава талантите и приносите на студентите, преподавателите и администрацията;
- отворен към външната среда със своя академичен потенциал и реагиращ на социалните и икономическите промени като участва в тях със свои проекти.
Образователна философия
Образователната философия на НБУ е основана на либералната идея за образование, свързващо придобиването на знания, умения и професионалното специализиране с общото духовно развитие.
Академичен профил
АКАДЕМИЧНИЯТ ПРОФИЛ НА НБУ е в областта на:
- науките за човека и обществото;
- природните и биомедицинските науки;
- новите технологии;
- изкуствата.
Послание
Основното послание във визуалните материали на НБУ е нашата отдаденост на модерното, либерално образование, което същевременно е носител на класическия академичен дух.
В какво сме различни
В Нов български университет не се боим от разнообразието – затова сме различни в мисленето си, в полета на фантазията си, в научните си търсения. Създаването на общ стандарт за визуална комуникация не ограничава нашата различност, а тъкмо напротив – позволява ни да се опрем на него като твърда материална основа, която да придържа размаха на нашата различност в една обща база. Както в трудовете има тънка линия на тезата, на търсенето, която придава общ смисъл на цялостното произведение, така и нашето желание е общото ни виждане за използването на визуалното общуване да играе ролята на свързващото звено в нашата разнообразна цялост.
Ценности на бранда
Нашите ценности са споделените ценности на една общност, хетерогенна в състава и идеите си, във вижданията и работата си, но обединена в чувството за уважение към индивида, неговите права и задължения и стремежа към придобиване и разпространяване на научни знания, насочени към подобряването на общественото добруване.
Характер на бранда
По характер Нов български университет е сериозен. Интелектуалността на неговия ум е облечена в пъстрите дрехи, виждания и настроения на неговите студенти. Синият цвят на бранда олицетворява решителност, интелектуалност и отвореност към заобикалящия свят.
Архитектура на бранда
За Нов български университет студентите, тяхната общност и родители, са реални хора, с които брандът на НБУ комуникира активно и постоянно.
На кого говорим
В НБУ разговаряме с хората, като се стремим да създадем с тях дългосрочни и взаимнополезни отношения, основани на честност, откритост и добри намерения.
Нашите вътрешни публики са студенти, алумни и преподаватели – щатни и хонорувани, администрация и техническия състав, работещ на територията на НБУ.
Има множество организации и хора, с които работим и градим отношения ежедневно.
Общуваме активно с представителите на бизнеса, за да постигнем адекватно за пазара на труда ниво на нашите програми.
Важна част от нашата работа е в сферата на обществения живот, затова ние се стремим да участваме активно в него. Нашият академичен състав е разнообразен и колегите ни са изтъкнати специалисти в множество области. Поради тази причина НБУ общува с различни външни публики.
Допустими лога и бранд елементи
Шаблон на покана - лице, гръб, изображение