facebook

Свободни работни позиции

  • Специалист – административни дейности
  •  

    Нов български университет обявява конкурс за:

     

    СПЕЦИАЛИСТ – АДМИНИСТРАТИВНИ ДЕЙНОСТИ

     

    ВАШИЯТ ПРОФИЛ:

    • Вие сте отговорни и организирани - близките Ви определят като човек, на който може да се разчита;
    • Обичате и умеете да общувате с различни хора и да създавате контакти;
    • Мотивирани сте да научавате нови неща и да оказвате съдействие и помощ;
    • Проявявате търпение и конфиденциалност;
    • Притежаватe аналитични и презентационни умения за представяне на синтезирана информация;
    • Умеете да работите както индивидуално, така и в екип;
    • Завършили сте или сте в процес на завършване на висшето си образование;
    • Работите с MS Office (Excel, Word);
    • Предимство е:
    • владеенето на английски език на работно ниво;
    • наличието на предишен административен/организационен опит;

     

     

    КОИ СМЕ НИЕ И КОИ СА НАШИТЕ ОСНОВНИ ЦЕННОСТИ:

     

    Нов български университет, учреден през 1991 г., е  единственото частно учебно заведение, което попада сред десетте висши училища с най-много студенти в България. Днес университетът предлага висококачествено образование в различни области, сред които и богато разнообразие от възможности за обучение в сферата на изкуствата, техниката, архитектурата и технологиите. „Да не се боим от разнообразието!“ е девизът, дълбоко заложен в образователната мисия и  политика, изследователската дейност и във всеки един детайл от академичния живот и работната атмосфера. Всяка година над 100 организации стават наши партньори в различни инициативи, като заедно с екипа ни се стремим да променяме заобикалящата среда, бидейки иновативни, различни, интересни, предприемачески, създаващи, виртуални, екологични.

                   Нашите основни ценности на работното място са:

    • Подход, ориентиран към клиента (нашите студенти, колеги и партньори);
    • Открито, любезно и подкрепящо отношение, съпроводено с разбиране и съдействие;
    • Колегиални отношения, основани на честност, почтеност, уважение и сътрудничество;

     

      

    ВАШИТЕ БЪДЕЩИ ОТГОВОРНОСТИ:

    • Подпомагане ръководителя на звеното в административните дейности и документооборота;
    • Съдействие в планирането и организирането на събития, проекти и инициативи, вкл. приемане на заявки, изготвяне на договори, изпращане на покани и подготовка на графици;
    • Изготвяне на справки и обобщение на информация;
    • Работа с вътрешни информационни системи;
    • Поддържане и съхранение на архив;
    • Консултиране на студенти, преподаватели и служители по ресорни въпроси;
    • Осъществяване на контакти с институции и партньори, вкл. координация на дейности между отделни вътрешни звена и външни институции за подготовка и осъществяване на проекти;
    • Въвеждане на информация на електронната страница на звеното, вкл. в социалните мрежи.

     

     

    КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:

     

    Като потенциален член на нашия екип, ще имате следните възможности и придобивки:

    • конкурентно стартово възнаграждение на трудов договор;
    • 25+ дни платен отпуск + допълнителни почивни дни за 8-ми декември, 1-ви ноември, Коледни и Новогодишни празници;
    • Модерна офис работна среда с безплатен служебен паркинг и открити и закрити места за отдих;
    • Входящо обучение и ментор при постъпване;
    • Продължаващи периодични вътрешни обучения;
    • Подкрепа за професионална квалификация в областта на работа, вкл. с възможност за служебна такса за обучение след изпитателен срок;
    • Периодична атестация и месечни/еднократни бонуси;
    • Допълнително здравно осигуряване (със самоучастие);
    • Карти Multisport и Coolfit (със самоучастие), Спортна база на място и спортни курсове за служители;
    • Карта Знание+ (със самоучастие) и безплатен достъп до библиотека, културни мероприятия, вкл. концерти, конференции, семинари и др.;
    • Участие в различни проекти, игри, университетски инициативи и събития;
    • Морска почивна база.

     

     

    УСЛОВИЯ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:

    • Изпратете Ваша актуална автобиография със снимка на имейл b.georgiev@nbu.bg;
    • На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати.
    • Възможно е провеждането на предварителен разговор по телефон/skype/zoom.