Кариерни събития 2023/2024
Кариерни събития
Център за кариерно развитие организира всяка академична година кариерни събития за студентите от Нов български университет. Срещите с бизнеса са важна стъпка за израстването на младите хора.
Добавете в календара си събитията, които искате да посетите.
Контакти:
Нов български университет
ул. Монтевидео 21
Център за кариерно развитие
офис 101, корпус 1
Директор - Ирена Попова-Павлова
тел: 02/8110 131
e-mail: ipetrova@nbu.bg
Специалист - Ивана Трифонова
тел: 02/8110 141
e-mail: itrifonova@nbu.bg
e-mail: career@nbu.bg
Facebook: CareerDevelopmentCenterNBU
Instagram: Career Development Center NBU
- HR: Rush for Practice @ НБУ - сезон 5. 06.11.2024
-
HR: Rush for Practice @ НБУ - сезон 5
След успешното представяне на студентите и преподавателите на НБУ в HR: Rush for Practice в състезание от висши училища от София и страната, следва настоящият формат на HR: Rush for Practice Сезон 5.Какво е инициативата "HR: Rush for Practice"? Обща инициатива на Pleggi, университети в България и Българската асоциация за управление на хора. (БАУХ)Как протича инициативата "HR: Rush for Practice"?
Състезанието продължава два месеца (01.11 - 31.12.24г.) и дава възможност на студенти да работят по практическо HR задание в реална среда с компании.
Студентите формират сами екипи по двама (изборът с кого ще сте в екип е ваш) и изпълняват "Набиране на таланти за една реални отворени позиции, използвайки платформата Pleggi".
HR екипите ще търсят на база критериите за съответната позиция реални кандидати, с което ще подпомогнат компанията в нейния "Подбор", ще научат много нови умения, като ще "влязат в обувките" на HR специалистите.Каква ангажираност и време са нужни?
Инициативата няма задължително нормирано време. Работата на екипа ще бъде свързана с неговите възможности на време. Сами решавате как и кога да го отделите.
Наличието на ангажираност ще допринесе за усвояване на умения, създаване на ценни контакти от бизнеса, поглед върху реални резултати от извършена работа и възможност за награди.За какви участници е подходяща инициативата?
Съвременната професия на специалистите в подбор изискват нови умения от други сектори и инициативата ще наблегне и на тях. Ако искате да усвоите следните умения, то това е за вас:
- Умения, свързани с бизнес процеси и комуникация;
- Търговски умения;
- Маркетингови умения;
- Работа с различни софтуери;
- Професионална работа със соц.мрежи;
- Анализ на данни.Допълнителна информация:
1. Екипите ще получат съдействие и подкрепа от преподаватели, ментори в инициативата и HR специалисти от компанията, за която позиция изпълняват заданието;
2. Екипите ще получават ежеседмично информация за движението си в "Класацията", спрямо резултатите си:
- активност;
- намерени кандидати;
- кандидати до фаза на интервю;
- наети кандидати.
3. Има награден фонд от 25 хил. лв., който ще се разпредели сред екипите, които са първите 10 места в "Класацията"Всеки участник ще получи лична подкрепа при намиране на стаж и/или работа по специалността. - Панаир на доброволчеството: 10.10.2024
-
"Панаир на доброволчеството" 2024 се завръща за втора година – и ти не искаш да го изпуснеш!
Ако си студент и си се чудил какво да правиш с времето си извън лекциите, ето ти страхотна възможност да се включиш в нещо яко и смислено!
Доброволчеството е идеалният начин да излезеш от зоната си на комфорт, да се запознаеш с нови хора, да придобиеш нови умения и да направиш нещо добро за обществото!
Тази година Панаирът на доброволчеството обещава да бъде още по-голям и вълнуващ!
Знаеш ли как да си акредитираш доброволческата дейност в три лесни стъпки?
Независимо дали става дума за бакалавърска или магистърска програма, Нов български университет може да акредитира практика или стаж от 6 кредита и така доброволчеството да стане част от твоята диплома.
Избери си любима доброволческа инициатива и участвай в нея
Избери си ментор от посочените по-долу и сподели опита си с него
Ела в Бакалавърски факултет, за да акредитираш доброволчеството като практика или стажИ още нещо: Ако към момента на участието ти още нямаш тренингови курсове към програмата, акредитирането може да стане и в следващ семестър. А ако вече си заверил практиките и стажовете към програмата, пак можем да ти кредитираме участието в доброволчески инициативи и те да се впишат в дипломата като допълнителен курс.
Програмата за акредитиране на извършена доброволческа дейност от студента е включена в учебните програми на Нов български университет по инициатива в рамките на ЕРУА - Алианс на европейските реформаторски университети.
- WorkTalent: 21.05.2024
-
„Какво се случва на пазара на труда – нови технологии, изкуствен интелект, представяне на предимствата на платформата“
Какво се случва на пазара на труда – нови технологии, изкуствен интелект, представяне на предимствата на платформата. Водещ лектор е авторът на платформата, който 11 г е бил част от управлението на Джобс.бг
Лектор:
Бисер Кунчев е завършил «Икономика на масмедиите» (бакалавър и магистър), работил е като директор в най-големите български и международни рекламни агенции, като Country Manager на френско-румънска компания, 11 г. е част от управлението на Джобс.бг, а от 3 г е съосновател в кариерни платформи.
Очакваме ви на 21.05.2024 в Музея на НБУ от 13:00 ч!
- Coca-Cola HBC: 09.04.2024
-
Coca-Cola HBC. Кои сме ние?
Кока-Кола ХБК е сред топ работодателите от години. Компанията е смела, тя провокира и те учи на адаптивност, гъвкавост и never giving up
По време на събитието ще се представят възможности за работа в компанията. Студентите ще разберат, че:
- Опитът не е задължителен, за разлика от страстта и жаждата за знания.
- Независимо дали започваш професионалния си път като стажант на пълен или непълен работен ден или първата си постоянна работа, очакваме да показваш най-доброто, на което си способен и да използваш уменията си, за да ставаме заедно по-добри.
- Ще ти предоставим възможности да учиш и израстваш, но изборът ще бъде твой.
Ще почувстваш въздействието на предоставената възможност, а ние ще видим и оценим твоя принос
Лектор:
Галина Петрова, HR Business Partner and Employer Branding manager, Coca-Cola HBC Стартът ми в отдел „Хора и култура“ на Кока-Кола ХБК е осъзнат избор след 360-градусов завой от съвсем различна сфера, в която се развивах. Усещайки, че се чувствам страхотно сред хора – работейки и общувайки с тях, решението да премина в тази функция беше естествен и логичен избор. Преминах през няколко позиции, като стартирах от Центъра за споделени услуги на Кока-Кола Хеленик, направих завой с цел усъвършенстване на уменията си при подбора на кадри и след преминаване към ролята на HR бизнес партньор, в момента, се намирам на правилната позиция за мен, а именно мениджър „Програми и развитие на работодателската марка“, където работя върху оптималното позициониране и утвърждаване на работодателския ни бранд в света на бизнеса.
Ще ви очакваме на 09 април от 14:40 в зала 401, корпус 1.
- Как да ви намерят "ловците на глави": 08.04.2024
Търсят се млади и образовани хора: Как да ви намерят "ловците на глави"
8 април 2024,
Музея на НБУ,
13.00 ч.Гост лектор ще бъде Ирена Жотева, управител на HILL International Bulgaria, част от австрийската консултантска група HILL International GmbH и професионален коуч към Erickson College International, акредитиран към Международната коучинг федерация (ICF).
Ще станете свидетели на различен подход, който бихте могли да използвате за професионално представяне при намиране на работа.
Събитието е част от семинар „Знания за ПР практици и журналисти“ на департамент „Медии и комуникация“ и си поставя за цел да запознае студентите с професионалисти от практиката в сферата на пъблик рилейшънс и журналистиката.
Очакваме ви!
- Кауфланд: 04.04.2024
-
Създаване на успешна автобиография и подготовка за интервю.
Инициативата се организира от Център за кариерно развитие и Kaufland Bulgaria.
Заповядайте на 04 април от 14:40 в зала 408, корпус 2.
Събитието цели да даде насоки за успешното създаване на автобиография, подготовка за интервю и поведението на кандидата по време на него.
Лектор:
Райничка Иванова е част от екипа на Kaufland България от 4г., в рамките на които стартира като Младши специалист, преминава през Специалист и към момента заема позицията на Старши специалист Подбор. Част от основните дейности, които включва позицията са набиране и селектиране на кадри за филиалната мрежа на компанията, която се състои от 65 филиала в 35 града в страната. Разширяване и интегриране на мерки за подбор и участие в кариерни събития на територията на страната и извън нея.
Ще ви очакваме!
- Pleggi Part 2: 28.03.2024
-
HR: Rush for Practice
Продължаваме с инициативата "HR: Rush for Practice", където теорията среща практиката.
Какво е състезанието "HR: Rush for Practice"?
Обща инициатива на Pleggi, университети в България и Българската асоциация за управление на хора. (БАУХ).
Как протича състезанието "HR: Rush for Practice"?
Състезанието продължава около месец и половина (28.03- 30.04) и дава възможност на студенти да работят по практическо HR задание в реална среда с компании.
Студентите формират сами екипи по двама (изборът с кого ще сте в екип е ваш) и изпълняват "Набиране на таланти за една реални отворени позиции, използвайки платформата Pleggi".
HR екипите ще търсят на база критериите за съответната позиция реални кандидати, с което ще подпомогнат "Подбора" на реална компания, ще научат много нови умения, като ще "влязат в обувките" на HR специалистите.Каква ангажираност и време са нужни?
Няма задължително нормирано време. Работи се ОНЛАЙН!!!
За какви участници е подходяща инициативата?
Съвременната професия на специалистите в подбор изискват нови умения и състезанието ще наблегне на тях. Ако искате да усвоите следните умения, то това е за вас:
- Умения, свързани с бизнес процеси и комуникация;
- Търговски умения;
- Маркетингови умения;
- Работа с различни софтуери;
- Професионална работа със соц.мрежи;
- Анализ на данни.
Какво ще получат студентите?
- Учат и усвоят практически умения в реална среда;
- Възможност за получаване на предложение за работа и стаж;
- Възможност за награда (материални и нематериални) от награден фонд;
- Завършен и признат стаж в сферата, в която се обучават.Как да участвам?
Заявете своето участие чрез регистрационната форма ТУК:
HR: Rush for Practice
Допълнителна информация:
Екипите ще получат съдействие и подкрепа от преподаватели, ментори в инициативата и HR специалисти от компанията, за която позиция изпълняват заданието."
Записването е до 22.03.2024г.!!!На 28 март в АУЛАТА на НБУ от 18:00 ч. ще проведем откриващото събитие и ще получите разяснение относно предстоящите дейности!
- Главна инспекция по труда: 26.03.2024
-
Права и задължения на страните по трудово правоотношение. Правомощия на Главна инспекция по труда.
Каним ви на събитие, организирано от Център за кариерно развитие към НБУ и Главна инспекция по труда.
Предстои ви да подпишете първия си договор за работа?
Имате въпроси относно трудовия си договор?
Тогава това събитие е за вас!
На 26.03 от 14:40 ч. в зала 214, корпус 1 ще бъдат разгледани и обсъдени въпроси във връзка с възникването и прекратяването на трудовите правоотношения. Ще бъдат научите повече за Главна инспекция по труда и какви са нейните правомощия. Ще разберете в какви случаи можете да се обръщате към Агенцията за съдействие.
Гост лектор:
Александър Иванов – началник-отдел в Дирекция Правно осигуряване на инспекционната дейност, с над 14-годишен стаж в системата на ИА ГИТ
Очакваме ви!
- Paysafe: 21.03.2024
-
Пролетна стажантска програма във финанси
Събитието има за цел да запознае студентите с финансовия департамент, екипите, стажантската програма, процеса по подбор и условията за кандидатстване, както и с последващите стъпки за кариерно развитие след успешно приключване на стажа.
По време на събитието студенттите ще могат да се запознаят с една от главните мениджърки във финансовия отдел на Paysafe, Преслава Диманова, която работи в компанията повече от 15 години, започвайки като джуниър специалист. Тя ще разкаже за своя кариерен път, трудностите и възможностите, които е срещнала по пътя на израстването.
Заповядайте на 21.03 от 14:40 ч. в зала 217, корпус 1!
- Kinstellar: 18.03.2024
-
Big Law in Bulgaria, Career Path in an International Law Firm
Kinstellar и Център за кариерно развитие организират специална лекция за студентите от департамент Право.
Ето какво ви очаква:
Събитието цели да разкаже на студентите по право:
- Какво е Big Law и как го правим в Kinstellar?
- Какво значи да работиш в правна кантора (с какъв тип клиенти, проекти работиш)?
- Какви умения и познания следва младите студенти да започнат да развиват още от студентските години, за да могат да изградят успешна кариера в корпоративното право?
Модератор: доц. д-р Катерина Йочева, департамент Право
Oчакваме ви на 18 март от 11:20 в зала 210, корпус 1!
- Manpower: 12.03.2024
-
MASTERCLASS: Трансформационно лидерство
Заповядайте на 12.03.2024 г. от 14:30 ч. в зала 409, к1.
Запазете своето място чрез регистрационната форма по-долу.
Уважаеми студенти и преподаватели,
Ние от Менпауър България, Асърт Интернешънъл и Кариерен център към Нов български университет ви каним да се включите в едно провокиращо промяна и вдъхновяващо пътешествие в света на трансформационното лидерство.
Те ще споделят работещи практики, вдъхновяващ опит и научени уроци от своя професионален живот, с фокус върху лидерските компетенции на съвременните лидери: самопознание, създаване и случване, въздействие.
Можете да се регистрирате ТУК до 08.03.2024 г., както и да зададете предварително своите въпроси към лекторите.
Лектори:
Иван Шербанов, Country General Manager, Manpower Bulgaria
Мария Стоева, Country Lead, ASSERT INTERNATIONAL Bulgaria § Head of Business Development, Manpower Bulgaria
Мария Ангелова, People & Culture Lead, Manpower Bulgaria
Фасилитатор:
Екатерина Тонова, Learning & Development Project Manager, ASSERT INTERNATIONAL Bulgaria
Форматът на срещата ще бъде дискусионен с мотивационна лекторска част.
Събитието ще продължи 90 минути, с начален час 14.30 ч.
Transformational Leadership Masterclass 2024 се организизра специално за студентите от бизнес специалностите в Нов български университет, както и за техните колеги с интерес и знания в сферата на човешките ресурси, организационната психология и мениджмънт.
Вярваме, че визията за бъдещето е част от трансформацията на всеки от нас и лидерският подход е това, чрез което бизнеса и хората взаимодействат успешно.
Очакваме ви!
- AUF: 06.03.2024
-
Говорене и презентиране пред публика
Събитието е първо от поредица от три насочени към професионалната организация и ще се проведе на френски език. Могат да се включат до 12 студента. Следващото обучение ще е насочено към изготвянето на CV и мотивационно писмо и ще бъде на български език, като в него ще могат да се включат и по-голям брой студенти.
Последното, трето, събитие ще е насочено към реализацията на студенти, изучаващи международни отношения и дипломация или с интереси в областта.
Запазете своето място на: politicalsciences.nbu@gmail.com
Ще ви очакваме на 06.03 от 10:00 ч. в зала 20!
- Fulbright: 27.02.2024
-
Представяне на стипендиите Фулбрайт
Това е представяне на стипендии за магистърски и докторски програми, както и за преподавателска и изследователска дейност в САЩ, предоставени от програма „Фулбрайт“ и Българо-американската комисия за образователен обмен. Ще представим информация за академичната 2025-26 г. Събитието запознава българските студенти и преподаватели с възможностите за академично и професионално усъвършенстване в САЩ.
Мария Костова е програмен координатор за български стипендианти в Българо-американска комисия за образователен обмен „Фулбрайт“ с богат професионален опит. Има магистърски степени по англицистика и американистика и по политология от Софийски университет.
Ще ви очакваме на 27.02 в зала 20 от 11:20 ч.!
Свалете презентацията от ТУК:
- HP INC. Bulgaria: 17.01.2024
-
Стажантска програма в HP Inc. Bulgaria
17.01.2024 I Музей НБУ I 14:40 ч.Събитието ще представи Стажантската програма на HP Inc, Bulgaria „InternStellar Program”, която грабна първото място на Career Show Awards. Ще разберете в детайл за програмата, нейните възможности, предимства и отворените позиции за стажанти. Участниците ще се гмурнат дълбоко в преживяванията на лекторите, които биха могли да споделят от първо лице опита и впечатленията си от програмата.Ива Георгиева – Supply Chain Team Leader в HP Inc. BulgariaОбразование; 6 години стаж в HP, започнала е своята кариера в компанията като стажант, след което е преминала успешно през няколко роли, участвала е и в редица доброволчески проекти и инициативи.Михаела Найденова - Business Analyst в HP Inc. Bulgaria;Присъединява се към екипа на HP преди 9 месеца като стажант в звеното, което се занимава с "Репорти и Анализи".Ще ви очакваме! - Postbank: 06.12.2023
"Гейминг, одит и данни в Пощенска банка: сваляме костюмите“
В рамките на събитието ще бъдат представени най-новите геймифицирани подходи в процеса на обучение и възможностите за персонализирано кариерно развитие в Пощенска банка. Ще бъдат представени конкретно най-новата академията за одитори Audit Trainee Program и стажантката програма в компанията. Студентите ще научат от топ експерти на най-високо ниво в банката какво се крие зад модерния одит, как той е свързан с всички дейности и процеси в една финансова институция и какво представлява ключовият процес по съхранение и управление на данни в контекста на съвременната дигитална трансформация и най-новите технологични тенденции.
Гост лектори:
Светослава Куртева е началник отдел Обучение и управление на представянето в Пощенска банка. Тя е професионалист в сферата на обученията и професионалното развитие на хората с повече от 15 години опит в банковата сфера. Възпитаник е на Техническия университет в София, като професионалните ѝ квалификации включват сертификационна програма към CIPD, както и сертификация като Solution focused Coach към Erickson International. В последните години страстта ѝ е да търси различни дигитални и нестандартни решения за обучение, работи в посока ученето като игра и персонализиране на служителско преживяване. Светослава вярва, че всеки иска да се развива и има потенциал да бъде успешен, за което е необходимо да бъде създадена правилната нагласа (лична мотивация) посредством подходящите инструменти.
Савина Печилкова е Директор Вътрешен одит в Пощенска банка. Тя започва развитието си в компанията като стажант и преди да заеме настоящата си позиция е била Младши одитор. Одитор, Старши одитор, Мениджър и Началник отдел Бизнес одити. Савина е свидетел на трансформацията на функцията от типично ревизорска дейност до модерен одит отдел, който прилага най-модерните практики, вкл. agile методи и data analytics.
Момчил Чергански, заместник директор Вътрешен одит и Началник отдел Бизнес одити с над 20 години опит във вътрешния и външен одит, придобит в Пощенска банка и Делойт България. Опитът му е в областта на одити на банки, международни счетоводни стандарти, финансови отчети, бизнес процеси и контроли, работа с данни, управление на хора и проекти, развиване на клиенти и услуги. Извън професионалните ангажименти, хобитата му са програмиране, технологии, музика, китара, гейминг, история, пътуване.
Димитър Матакиев, директор Управление на данни и моделиране и Chief Data Officer има повече от 16 години опит в областта на разработване на вътрешни модели за управление на риска с големи масиви от данни, бизнес задания и тестване на нови системи за риск и финанси, както и принос към строен процес по управление на IT разработки.
Пощенска банка е международно сертифициран топ работодател, ориентиран към високите технологии, който разчупва представите за банката като консервативно място за работа. Компанията непрекъснато подобрява преживяването на кандидати и служители и го персонализира, като залага на иновативни подходи, канали и технологии, сред които: геймификация в дигитална и VR среда при подбор, онбординг и обучение, кандидатстване за стаж с Instagram CV, първият в България кариерен чатбот във Viber, кариерен сайт с игровизация, интерактивна Learning платформа с персонализиран портал, симулатор за обратна връзка с ChatGPT и др.
Очакваме ви на 6-ти декември от 14:40 ч. в зала 20 !
- Manpower: 01.12.2023
-
"Международна мобилност - внос на хора от трети страни"
Уважаеми колеги,
В продължение на сътрудничеството ни с Менпауър България бихме искали да ви информираме, че продължаваме срещите си и през тази академична година.
Имаме удоволствието да ви поканим да се включите в първата дискусия, в която ще обсъдим в дълбочина защо и как хора от трети страни идват да работят в България, и какъв е процесът.
Ще ви представим своите експертни съвети, реални казуси и насоки, които да ви помогнат да разберете тази тема в детайли.
Предлагаме ви възможността да се регистрирате за дискусията, която ще се проведе на 1 декември 2023 г. от 13 ч. до 14 ч. в Аулата на Нов български университет.
Лектори ще бъдат:
- Ивелина Петкова, Мениджър Бизнес Развитие: https://www.linkedin.com/in/ivelina-petkova-678072212/
- Екатерина Тонова, Мениджър Проекти за обучение и развитие на хора: https://www.linkedin.com/in/ekaterina-tonova/
Крайният срок за записване е 28 ноември 2023 г.
Регистрирайте се сега, за да си осигурите място за обучението!
Линк за регистрация: International Mobility - Import of People from third countries (google.com)
Очаквайте скоро през:
∙ Месец януари 2024 - кратки и важни съвети за студенти при кандидатстване за работа.
∙ 11 март 2024 - Ден на отворените врати в Менпауър за студенти от всички специалности в НБУ.
∙ В края на месец март 2024 - събитие, посветено на темата „Лидерство“.
∙ В края на месец май 2024 представяне на специалните проекти: Outplacement, асесмънти и др.
- ABLE: 30.11.2023
-
"Генериране на стартъп идеи с РАЯ ЦВЕТКОВА"
Сигурно сте се чудили дали има конкретни стъпки зад избирането и развиването на успешните бизнес идеи. Елате на нашата работилница посветена на генериране и намиране на правилните за вас бизнес ниши и ще имате възможност още на място да изпробвате утвърдени стъпки и методологии.Събитието ще и интерактивно! Всички участници ще имат възможност да работят по групи, а след това ще могат директно да приложат натрупаните знания за следващото си начинание.На всички присъстващи ще изпратим безплатно и “Наръчник за генериране на стартъп идеи”.Програма:5 минути представяне на лектори
30 минути работилница за генериране на бизнес идеи
10 минути Q&A и информация за ABLE ActivatorОтносно Рая Цветкова:Рая Цветкова е завършила CITY College, международен факултет на University of Sheffield, с отличие. Тя е член на Управителния съвет и мениджър младежи проекти на Сдружение „Бъдещето сега“ – младежка организация, която работи по развиването на разнообразни национални и международни проекти в сферата на образованието, личностното развитие, гражданската активност и др.Очакваме ви на 30-ти ноември от 14:40 ч. в Музея на НБУ!
- Peugeot: 22.11.2023
-
Новостите в автомобилния бизнес. Спецификацията на електромобилите
Екипът на Център за кариерно развитие ви кани на следващото кариерно събитие, организирано специално за вас!На 22.11.2023 г. от 14:40 ч. в Музей, НБУ ще ни бъдат на гости София Франс Ауто.Лектори ще бъдат:
- Горян Горянов – Директор сервизна дейност в София Франс Ауто. Отговаря за цялата мрежа по сервизиране на превозни средства в групата и има над 20години трудов стаж в бизнеса.
- Цветелия Гарванска - HR Мениджър в София Франс Ауто
По време на срещата ще се представят новостите в автомобилния бизнес, спецификацията на електромобилите и новите регламенти, които касаят и България.
Ще можетете да разговаряте лично с г-жа Цветелия Гарванска - HR Мениджър, за да обсъдите бъдещата ви кариерна реализация в София Франс Ауто.Очакваме ви! - Pleggi: 20.11.2023
-
HR: Rush for Practice at NBU part one – съвместна инициатива на Българската асоциация за управление на хора, стартъп компания за софтуер Pleggi и Нов български университет
Съвместната инициатива в областта на управлението на човешкия капитал е с продължителност един месец. Стартира с представяне на регламента за участие в състезанието за студенти и запознаване с работодателите, продължава със сформирането на екипи от по двама студенти и изпълнение на конкретна задача под ръководството на ментор: „Предварителен подбор на кадри за реални отворени позиции, използвайки професионално дигитално HR решение за оценка на потенциала на кандидатите за работа от поколения Y и Z - Pleggi“.
Инициативата завършва с представяне на резултатите от подбора, оценка на труда им от работодателите и награждаване на най-успешните екипи от студенти. Тази инициатива дава възможност на студентите да се срещнат с представители на бизнес организации, да разберат практиките по изпълнение на функциите по УЧР, да участват в реален процес по подбор на таланти като работодатели или кандидати за работа, да придобият нови умения в областта на УЧР, да оценят своя потенциал и готовност за работа на конкретна позиция, стъпвайки на установени във времето научни методологии (психометрия, невро науки), съвременни технологии (Machine Learning, Big Data) и игровизация. Освен, че ще се вживеят в ролята на специалиста по подбор, студентите ще имат възможност да разберат, как да оценят потенциала си и да надградят стандартното си CV, така че да предизвикат интереса на работодателите.
Опитът, натрупан по време на инициативата, ще осигури конкурентно предимство на всеки студент при реализация му на пазара на труда.
Заповядайте на 20.11.2023 г. от 18:30 ч. в Аулата, за да разберете повече за състезанието! - Coca-Cola Europacific Partners: 09.11.2023
Coca Cola Europacific Partners: „Taste Success“
Заповядайте на 9-ти ноември от 14:40 в зала 214, корпус 1, за да се срещнете с представители на CCEP!Заповядайте на 9-ти ноември от 14:40 в зала 214, корпус 1, за да се срещнете с представители на CCEP!Екип от Coca-Cola Europacific Partners ще представи стажантската прогрaма за 2024 г.Ще чуете истории за успеха и как един стажант преминава през цялостната им програма.Гости ще ни бъдат:Кристиянна Атанасова, Professional: Talent AcquisitionРалица Радева (стажант, преминал програмата)Време е за старт в кариерата!Заповядайте на 09.11.2023 г. от 14:40 ч. в зала 214, корпус 1 в Нов български университет, за да се срещнете с представители на Кауфланд!- Алумни семинар: департамент "Администрация и управление": 07.11.2023
ПОКАНА
ДЕПАРТАМЕНТ „АДМИНИСТРАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ”
ПРОГРАМИ И ОБЩНОСТ “БИЗНЕС АДМИНИСТРАЦИЯ”
ТЪРЖЕСТВЕНО ЧЕСТВАНЕ
Алумни семинар
Новите импресии за лидерството: Сократ, ние и другите... Каузата – вечната музика в нашия живот
Представяне на научно издание „Академични ценности и дигитални трансформации – мисия, стандарти и лидерство в образованието. Юбилейно издание, посветено на 30 годишнината от създаването на Нов български университет и първите МВА/ВА програми у нас“
Споделени идеи от основателите, иноваторите и приятелите на програмите БА и департамента.
На една вълнуваща среща със спомените, нашите постижения, с награди за най-добрите през последната учебна година и за вечното търсене на предизвикателства и нови перспективи...
За да бъдем заедно, на чаша вино с приятели, студенти и преподаватели, успешни бизнес лидери, мениджъри и предприемачи, завършили програмата.
И много приятни изненади в…Enjoy Artes!
За нас ще бъде чест да сте сред нас!
7 ноември 2023 г. ∙ 18:00 ч. ∙ Зала 310, Корпус 1
Ще ви очакваме!
ДЕПАРТАМЕНТ „АДМИНИСТРАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ”
Център за кариерно развитие
- ПроКредит Банк: 25.10.2023
-
Финален конкурс за изработка на дизайн на „Младежка дебитна карта“
В продължение на партньорството между ПроКредит Банк и Нов български университет, студентите от програмата „Графичен дизайн“ работиха по реален проект – дизайн за дебитна карта и маркетинг кампания за сметка „Генерация Z“.Студентите представиха своите проекти и шест от отборите бяха отличени като най-добре справили се със заданието.ПроКредит Банк създаде конкурс в социалните мрежи, където чрез гласуване потребителите избраха най-добрия дизайн, който ще бъде реализиран за картата към сметката „Генерация Z“.Oфициалното награждаване на отличените шест отбора ще се състои в Нов български университет, зала 20 от 14:40 ч. на 25-ти октомври - Кауфланд: 19.10.2023
-
Докосни се до света на Kaufland и научи разнообразните възможности за старт и развитие в компанията.
Какво е да работиш за един от най-големите работодатели в страната?
Събитието цели да запознае аудиторията с разнообразните възможностите за развитие в Kaufland, както и да представи бъдещите си активности и събития, които ще се проведат съвместно с НБУ.
Ще се проведе и ‘‘Quiz‘‘ с награди.
Лектори:
Ивета Георгиева е част от Kaufland от 2 години в отдел ‘‘Човешки ресурси‘‘. Стартирайки като асистент ‘‘Човешки ресурси‘‘, в момента отговаря за партньорствата с университетите на територията на страната. Един от основное участници в реализирането и провеждането на Kaufland Business Academy- първата по рода си практически ориентирана бизнес академия /проект от голямо значение за компанията/.
Цветелина Панева е ключов представител на компанията, който стартира пътя си в Kaufland от пилотното издание на Kaufland Business Academy. Тя е част от стажантската програма на компанията в отдел ‘‘Човешки ресурси‘‘, която съчетава успешно със своето обучение към момента.
Заповядайте на 19.10.2023 г. от 14:40 ч. в зала 110, корпус 2 в Нов български университет, за да се срещнете с представители на Кауфланд!
- Панаир на доброволчеството: 10.10.2023
Панаир на доброволчеството
Заповядайте на 10.10.2023 г. от 11:00 ч. в Център за книгата, а от 12:00 ч. в Общите пространства на корпус 1 в Нов български университет, за да се срещнете с представители неправителствения сектор!
Искате ли да оказвате положително влияние върху света?
Искате ли да допринесете с времето и уменията си за значими каузи?
Включете се в университетския Панаир на доброволчеството в Нов български университет.
Очакваме ви на 10 октомври от 11:00 ч. в Център за книгата, а от 12:00 ч. се местим в общите пространства на корпус 1.
Защо да станете доброволци?
Направете промяна: Доброволчеството е мощен начин да направите осезаема разлика във вашата общност и извън нея. Независимо дали сте запалени по опазването на околната среда, образованието, здравеопазването или друга кауза, тук има място за вас.
Изградете мрежа от контакти: Доброволчеството не е само даване; става въпрос и за получаване. Ще имате шанса да срещнете хора с подобно мислене, да изградите трайни приятелства и да разширите професионалната си мрежа.
Личностно израстване: Доброволчеството предлага възможности за личностно развитие. Можете да научите нови умения, да придобиете ценен опит и да подобрите автобиографията си, докато правите нещо значимо.
Бъдете гъвкави: Разбираме, че графикът на всеки е различен. Предлагаме широка гама от възможности за доброволци с различни времеви ангажименти.
Присъединете се към подкрепяща общност: Ще работите заедно с отдадени хора, които споделят вашите ценности и страст.Надградете своите знания: Учене чрез доброволчество. Развиите нови знания, умения и компетентности. Намерете различна възможност за практика.
Български младежки Червен кръст
Обучение и подготовка по първа долекарска помощ, психосоциална подкрепа и реакция при бедствия, аварии и кризи.
Подготовка и повишаване на информираността на млади хора за превантивни дейности в случаи на различни инциденти с цел опазване живота и здравето на околните.
Играя и уча с деца бежанци и мигранти
Бъди приятел, учител и вдъхновител на деца, търсещи спокоен и достоен живот, далеч от родните си места. В центровете за бежанци палитрата от възможни занимания е пъстра - можеш да водиш образователни сесии, да организираш творчески и спортни занимания, да упражняваш познанията си по арабски език, да водиш театър, музика, танци или накратко нещото, в което е творческата ти сила.
Децата, които се опитват да се интегрират в българската образователна система имат голяма нужда от помощ с научаването на български език и подкрепа с домашните. Можеш да бъдеш до тях и да им помагаш.
Мостове на изкуството
В социален център“Благовещение” можеш да се включиш в заниманията по арт терапия, музикална терапия и трудотерапия (работа с керамика и глина), които нашите специалисти провеждат за децата и младежите с увреждания, посещаващи го. Можеш да участваш и като придружаваш младежите от центъра ни на екскурзии.
“КаритАрт” е социална ателие на Каритас София, чиято цел е изработените изделия от работилниците с деца и младежи от център “Благовещение” и жени бежанки, да достигнат до хората, търсещи подарък с кауза. Като доброволец можеш да се включиш в благотворителните базари, в които “КаритАрт” участва.
Young Caritas
Young Caritas е младежкото движение към "Каритас София", което цели да подкрепи и развива социалните и хуманитарни лидери на утрешния ден. Насочен към ученици, студенти и специалисти между 18 и 30 години, то е общност от съмишленици, които са готови да отделят време и енергия за осъществяването на различни инициативи и проекти, насочени към най- уязвимите групи в нашето общество.
Ако ти си на възраст между 18 и 30 години, вълнуваш се от социално значими каузи и искаш да развиваш уменията си в полза на цялото общество, Young Caritas няма търпение да те посрещне!
Фондация TimeHeroes: Избери една всички разнообразни мисии на сайта ни
Сдружение "Конна терапия”: Водѝ конче за терапия на деца със специфични нужди край Кокаляне